Some catching up to do

Akkurat nå sitter jeg hos April, som jeg ikke har vært sammen med på evigheter! Så vi har en god del catching up to do :) Sophie var her i sted, men hun dro hjem for ikke så lenge siden. Har ikke nett hjemme, så derfor må jeg bare benytte sjansen til å blogge nå som jeg har muligheten til det. Tror nemlig ikke jeg blir å få nett hjemme med det første!


Me todaaay


Har også jobbet i dag fra 4 – 8, og skal jobbe nå nesten hver dag frem til 5.august. Men om jeg skal klare å være sånn passelig i live fremover er jeg virkelig nødt til å gjøre noe med døgnrytmen min. Sier jo litt når jeg ikke var hjemme før klokken halv 8 i morges – og la meg da.. Blir nok tidlig kveld i dag! Må jo ikke gå glipp av godværet vi har nå :)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg