Noen endringer

Begynner å bli tynt med blogging for tiden, ser jeg, men dette kommer av mangel på tilgang til nett hjemme. Har i alle fall omsider fått takket ja til skoleplass til høsten og søkt om stipend, så vet jeg i alle fall at det er gjort!I morgen skal jeg til byen, siden jeg har fri fra jobb, og kjøpe inn litt småting til lørdagen da jeg skal feire bursdagen min. Må blant annet få fikset meg frisørtime før etterveksten tar helt over..

Har også gjort noen små endringer på bloggen nå. Fikset en helt enkel header, og nytt bilde på venstresiden her. Hva synes dere?

Noen bilder fra lørdagen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg