Love is in the air

Etter ett nesten vellykket liveshow setter jeg og Sophi kursen ut for å ta noen bilder. Trenger virkelig en ny header nå altså, siden jeg ikke takler å se den fæle etterveksten jeg hadde.. Vi har også vært på matrix og kjøpt oss is, sjokolade og iste, så etterpå skal vi virkelig kose oss ♥ I tillegg har Marco kommet seg helskinnet hjem, så nå tilbringes det litt kvalitetstid med han! Jeg lot turtelduene gå ut litt i forveien sånn at de skulle få litt alenetid, de er så søte sammen :) Og vises at de har vært lenge borte fra hverandre – sykt mye kjærlighet i luften kjenner jeg..

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg