Tilbake til min “gamle” jobb

Nå skal jeg gjøre meg klar for en 8-timers arbeidsdag, ser for meg at det kan bli slitsomt – men blir utrolig moro å starte på min “gamle” jobb igjen som jeg skal på de første fire timene :) Var forresten på Harry Potter i går, og jeg ble ikke skuffet! Det eneste som gjør meg sykt deppa er at dette var siste filmen, det siste vi får se av han.. Skal ikke spoile for dere som ikke har sett den, men anbefaler den i alle fall! Jeg er vel ikke den eneste som er superfan av han?

Senere skal jeg mest sannsynlig være sammen med Catharina som har vært borte fra meg i to uker.. Blir godt med litt alenetid igjen, har savnet henne ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg