Ord blir fattige

Alt det som har skjedd i Norge de siste dagene er helt forferdelig, unge mennesker som ble drept.. Håper virkelig gjerningsmannen får sin straff – og vel så det. Dette var ungdommer på min alder, som ikke hadde fått levd livet sitt fullt ut og heller ikke startet å leve livet ordentlig.

Og det som skjedde i Oslo, jeg har ikke ord, jeg er målløs. Og det er sant som dem sier, ord blir fattige i situasjoner som disse. Og hvem kunne vel forutsett at noe så alvorlig som dette skulle intreffe Norge? Jeg har grått noen tårer mens jeg har fulgt med på radioen, nyhetene, VG, dagbladet og fått med meg alt som har skjedd. Jeg sender alle mine tanker til pårørende og overlevende! Jeg har ikke ord for hvor trist de siste dagene har vært.

Det er i slike situasjoner vi ser hvor sammensveiset landet vårt egentlig er, og hvor mye vi støtter hverandre til en hver tid! Jeg er virkelig stolt over å bo i Norge når jeg ser hvor mye kjærlighet og støtte vi har å gi til hverandre.

Lenge leve Norge 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg