Tenner noen lys

Nå har jeg fått tatt min daglige runde på VG i håp om å finne noe positivt der – til en forandring. Har blitt veldig mye sørging de siste dagene, så noe for å muntre hverandre opp med hadde ikke vært så ille. Dette kommer nok til å sitte inn lenge, og også være et samtaleemne lenge. Men som jeg sa i mitt forrige innlegg – ord blir virkelig fattige nå, jeg klarer ikke forestille meg hva de overlevende har opplevd og sett.. Tenner lys for alle skadde og omkommende i kveld! Det håper jeg dere også gjør.

Som jeg sa tidligere har jeg sittet barnevakt i kveld, noe som var utrolig koselig siden han jeg passet er en supersøt gutt på 1 1/2 år. Han er bare helt herlig! Var virkelig underholdning å se han spise is med hele fjeset og magen, og da han ble trøtt la han seg ned på stuegulvet for å sove. Tror nesten at jeg gleder meg til å bli mamma!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg