Before I go to bed..

Sånn egentlig burde jeg ha lagt meg nå siden jeg har frisørtime klokken 09.00 i morgen tidlig, ulogisk av meg å takke ja til en time så tidlig, men jeg tenkte meg ikke godt nok om.. Får i alle fall 5 timer med søvn om jeg er heldig! For før jeg skal legge meg må jeg nesten se en ny episode av Pretty Little Liars som har blitt en type smash for meg, altså “det skal godt gjøres å spise bare en”, bare i mitt tilfelle “det skal godt gjøres å se bare en”.. Herregud jeg er dårlig med sammenligninger..






3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg