Hey hey, it’s a sunny day

Åh, herlige sol! Så trist at jeg klarte å sove bort nesten all tiden jeg kunne brukt på å sole meg i dag.. Var hos frisøren klokken 09.00, og var hjemme igjen 10.30, da gikk jeg å la meg med en gang og sto opp nå for bare en time siden og gjett hva jeg ser? En skyfri himmel og den herlige sola vi i flere dager har savnet ♥ Skulle så inderlig ønske at jeg ikke hadde jobb i dag og kunne brukt hele dagen på verandaen, men slik blir det nå ikke.. Får håpe at solen enda skinner klokken 20 når jeg er ferdig på jobb!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg