The Chamber of Secrets

Nå sitter jeg pal forran TVen for å få med meg Harry Potter og mysteriekammeret som går på FEM. Sitter også barnevakt nå for en liten søt gutt, og siden han sover er det ikke stort mye å gjøre. Etter at Potter er ferdig skal jeg gå løs på en ny film, noen tips? Håper på å få besøk snart da, så jeg slipper å sitte her alene. Ida kom hjem fra Sverige i dag, så hun og kjæresten skulle komme ned en tur :) Gleder meg til å se henne igjen ♥ 

Sitter forresten å skriver ett innlegg om en diett jeg vurderer å prøve, poster innlegget senere i natt :)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg