Noe jeg savner

I skrivende øyeblikk er det ganske mye jeg savner, men mest av alt er vel tiden på ungdomsskolen. Det er både gode – og dårlige minner derfra, men mest av alt er det gode ♥ Er veldig mange gode minner og opplevelser som jeg for alltid vil ta med meg videre i livet, og den tiden som jeg tilbrakte med 21 herlige mennesker vil for alltid være noe jeg kan se tilbake til med ett smil og minnes.

Jeg skjønner godt hvorfor lærerne fryktet klassen vår, og hvorfor vi var ett samtaleemne på lærerværelslet opptil flere ganger i uken. Vi var en drittklasse – men samtidig var sammensetningen av klassen noe som ofte skapte en god latter! Vi var en blanding av litt forskjellig, og det overrasker meg i grunn at vi gikk så godt overens som en klasse, som vi gjorde.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg