Kvalitetstid

Hei dere! Nå er jeg i grunn litt stresset, siden jeg (som alltid) har så utrolig god (dårlig) tid. Skal møte bestemor i byen om ikke så alt for lenge, vi skal kose oss på kafè med noe godt å spise ♥ Jeg er alt for sjeldent sammen med henne, noe jeg får skikkelig dårlig sannvittighet over.. Man må jo ta vare på besteforeldrene sine! Må bli flinkere til det, siden hun er verdens søteste bestemor også ♥ I tillegg skulle hun ha med seg en liten gave til meg som jeg har ventet på en stund, hva kan så deet være? :) Men nå må jeg bare løpe ut døra, forhåpentligvis trenger hun ikke å vente like lenge i dag, som sist vi skulle møtes.. Da var jeg nemlig 45 minutter for sen, og hun var ikke særlig blid..

Skulle egentlig legge ved et bilde av meg og bestemor, men fant ut at jeg ikke hadde det på skolepcen.. Så da blir det heller ett søtt bilde av meg og Isabel for noen uker siden ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg