Overraskelsesgave

Nå er jeg nettopp kommet hjem fra byen med bestemor, vi spiste en herlig pasta og kyllingsalat på jorbærpikene, tror jeg har spist for i hele dag… Fikk i alle fall “gave” hos henne som hun hadde fått i posten, vet ikke helt om jeg kan kalle det gave når jeg har betalt for den selv.. Men ble uansett utrolig glad! Har ventet på den i over en uke nå. Noen som klarer å gjette hva jeg fikk? Haha, syykt vanskelig.

Bare siden jeg er så flink å redigere. Men nå blir det i alle fall filmkveld på meg i dag! Om noen vil se sammen med meg, rop ut :) Har du kjøpt deg filmen? Føler meg som ett lite barn igjen, ble mye mer glad for denne filmen enn da jeg fikk Løvenes Konge som 4 åring..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg