At this moment

Nå sitter jeg i sofaen sammen med søte lille katteungen vår og søsteren hans som vi passer. Nå sover de, noe jeg er utrolig glad for, så slipper jeg å bekymre meg for at de skal stikke av igjen sånn som de gjorde i sted – da måtte jeg springe tulling etter dem i hagen for å få tak i dem.. Vurderer å sette på en film til jeg sovner, er så syykt trett. I morgen er planen å dra til Leknes en liten tur sammen med noen venninner, får se hva det blir til :) Har nemlig lovet mamma å hente lillesøster på SFO, hater at jeg alltid må være så snill..

Lille Mario

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg