I love the celebrities

Jeg er sikker på at etter at jeg har lagt ut de bildene jeg skal legge ut nå, så kommer jeg til å bli mobbet i evig tid. Men egentlig bryr jeg meg ikke, må jo ha litt selvironi også! Disse bildene ble tatt i mai 2005 da jeg var på Idol finalen i Oslo Spektrum, takk gud for at jeg har forandret meg sier jeg bare.. Den Idolcapsgreia som jeg har på meg fikk jeg også signert av flere av de fra Idol! Husker jeg var så sykt stolt over det.

Rudy Claes fra Hotel Cæsar

Tommy Steine

Sandra Lyng Haugen fra Idol 2004

Katrine Moholt

Kjartan Salvesen fra Idol 2004

Gaute Ormåsen fra Idol 2003

Håkon Njøten fra Idol 2004

Herregud så nydelig jeg var!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg