The prettiest of them all

Nå er jeg nettopp kommet hjem fra Mariell, har vært der i noen timer sammen med Isabel og Lotte også kom Linn Ida etter en stund. Nå skal jeg snart legge meg siden vi skal til byen i morgen en tur og dra en tur på cafè (om jeg får det som jeg vil). Jeg og Charlotte har også noe som mest sannsynelig blir fikset i morgen :) Men hva det er kommer jeg ikke til å skrive om før det er i boks, vet jo aldri hvor lang tid det kommer til å ta.. Hehe, så late som vi er.

Har heller ingen venner som var villige til å stille opp på bilder, bortsett fra Lotte og isteflasken min.. :(

The prettiest of them all

sistehindervinn
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg