Få meg på, for faen

Har vært hjemme i hele dag, og sto ikke overraskende opp i 15-tiden, og jeg som skulle til byen.. Jeg droppet det, og har heller tenkt meg på kino i kveld etterfulgt av jentekveld! Skal å se Få meg på, for faen sammen med bestevenninna som jeg ikke har vært sammen med på kjempelenge. Blir koselig å tilbringe litt tid med henne igjen! :) Så nå må jeg vel få trynet på plass og få på meg noen anstendige klær. Dette bildet kan beskrive meg idag.. Nesten..

Sommerferien synes jeg også har gått litt for fort, egentlig. Men blir vel fort sånn når man jobber hver dag – men takk gud for at det kommer til å vises på lønningen snart! Må vel også spare en del av lønningene nå fremover til jeg skal til syden til neste år, da blir det Tyrkia i to uker med de herlige jentene mine :)

kinovinn
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg