Legger planer

Å dra på Døgnvill vil bli det nærmeste ferie jeg har vært i år, noe som vil si at jeg skal unne meg en del når jeg er der borte! Therese fortalte meg i sted at hun har vært å hentet billettene våre, så da venter jeg bare på at kalenderen skal vise 01.september og jeg kan dra! :) Krysser fingrer, tær og alt jeg kan finne for at jeg rekker Maggio på torsdag!

I fire dager skal jeg slite med henne, og mest sannsynelig Charlotte også. Forhåpentligvis går det bra, men om det ikke gjør det så får jeg bare komme med trusler, føler at det alltid funker! ;) Og siden vi ble proppet full av rabattkuponger på skolen i går, hvor 3/4 av dem bare kunne brukes i Tromsø – så må jeg vel få brukt de også når jeg for en gangs skyld er der. Blandt annet masse kuponger på pizza til 149,-, enkel og grei middag! Også lite oppvask, noe som også er viktig.

Er det flere som skal på døgnvill i år?


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg