The first day at school

Å komme tilbake til skolen etter to måneder med sommerferie er utrolig merkelig, det er så utrolig mange som har bynt på andre skoler – eller er ferdige. Men skal bli godt å starte på nytt igjen, har nemlig bare nye lærere, noe som vil si at jeg starter med blanke ark og har sjansen til å imponere! :) Må ikke havne på galsiden hos noen av dem, det har jeg gjort alt for mange ganger.. 

Nå skal jeg se på noen episoder av Ugly Betty og Gossip Girl – før jeg etter en alt for lang dag kan legge meg. Har avtalt med April at jeg skal komme til henne klokken 07.00 i morgen tidlig for å sminke meg sammen med henne. Noen som tror jeg kommer til å klare å stå opp så tidlig? Not me, i alle fall. Eneste som gjør at jeg er nødt til å dra dit, er at jeg har lagt igjen all sminken min hos henne.. :(


Meg, April og Marius i helgen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg