Countdown

Akkurat nå sitter jeg på skolen, presterte å forsove meg i dag så jeg kom ikke på skolen før halv 10.. Bra jobba! Men kan vel trøste meg med at jeg fikk sove 2 timer lenger enn jeg burde, så jeg er i grunn mer opplagt nå enn om jeg hadde dratt tidsnok til skolen. Får vel bare godta at jeg får to timer fravær.

Denne uken har dagene gått i ett, og det vil de gjøre helt til fredag, da er jeg endelig ferdig med å jobbe hver dag etter skolen! Derfor har det blitt lite tid til blogging siden det tar på å ha lange dager på skolen, for så å dra på jobb. Kan i alle fall se frem til en fin lønning som jeg kan bruke når jeg drar til Tromsø om 6 dager! Countdown.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg