Busy woman

Nå er jeg på tur ut døra snart, som den busy woman jeg er.. Har vært på jobb fra 11 – 15  idag, så var det rett hjem for å dusje og pakke veska før jeg stikker til Charlotte. Har hatt full timeplan hele denne uken, så jeg håper at denne uken blir litt roligere. Tror nok det bare blir en rolig kveld hjemme i dag, sammen med jentene ♥ Finnes i grunn ingenting som er bedre enn å våkne opp på søndag uten å ha fyllenerver og være fyllesyk! Så akkurat det er jeg glad jeg slipper i morgen ;) Hva er dine planer i kveld?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg