Tre dager igjen

Nå starter virkelig nedtellingen til Døgnvill! Om alt går etter planen, drar jeg til Therese på onsdag og blir til søndag, sånn at jeg også får med meg Veronica Maggio på torsdag :) Det vil si at det bare er tre dager(!!) igjen til jeg drar, må vel snart begynne å pakke kofferten min, fordi ja, jeg skal ha med meg en stor koffert.. Vet ikke helt hva jeg burde pakke, siden jeg håper, og tror at vi kommer til å shoppe litt. Er jo litt mer utvalg i store Tromsø i forhold til Harstad.

Nå skal jeg og ♥ Charlotte  dra til bestemoren hennes for å spise middag! Og nok en gang, gammelt bilde. Dette er fra 16.juli faktisk, hehe bursdagen min!


♥ Adrian og Charlotte

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg