Shame on me

Nå er jeg og Charlotte nettopp kommet hjem fra bestemoren hennes hvor vi har spist middag – og dessert! Utrolig koselig, og for ikke å snakke om hvor godt det er å få servert mat. At vi fikk jordbær til dessert va også ett stort pluss! Tror bare jeg har spist jordbær èn gang denne sommeren, shame on me… Etter at vi hadde spist så sovnet vi begge på sofaen, så nå er jeg heller ikke trøtt. Vet ikke om det er så utrolig bra, med tanke på at jeg er nødt til å sovne tidlig i dag siden jeg skal på skolen i morgen.. Ja ja, det får jeg bekymre meg over i natt :)

3 kommentarer
    1. åh jeg har spist jordbær iallefall annenhver dag! 😀 hhaha, fikk litt sjokk når du sier du bare har spist en gang denne sommeren! 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg