Energisk mandag

I dag har jeg gjort alt annet enn å konsentrere meg på skolen, siden jeg fort fant ut at jeg hadde overraskende mye energi! Hadde jeg aldri trodd skulle skje på en mandag. Jeg har hatt en 12-timers dag i dag, så jeg hadde i alle fall ikke trodd at jeg skulle ha like mye energi igjen som jeg hadde da jeg kom til skolen klokken 8 i morges. Fint at jeg overrasker meg selv, i alle fall!

Tok også masse bilder på skolen i dag, så blir ett lite bildedryss her, hehe. Føler jeg begynner å bli litt flink! Hvis vi ser bort i fra at dette riktignok er mobilkamera..

Flinke April som faktisk jobbet 




2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg