My life is over..

Okei jeg skal ikke være så dramatisk, men det kan fort bli det. Har nemlig blitt kalt inn til sesjon del 1, og uansett om jeg ikke er pliktig til å dra i militæret – så føler jeg jo såklart et visst ansvar ovenfor landet mitt. Så om jeg kommer meg gjennom del 1 og 2, og videre helt til militæret, så føler jeg jo nesten at jeg bare dra i militæret da. Er det flere som tenker slik?

I tillegg er det jo en hel elektronisk avhøring på nettet for å komme igjennom del 1, noe som jeg måtte gjøre… Får ta den senere, har virkelig ikke tid til å finne ut av alle sykdommene mine, mitt sosiale liv og mine ferdigheter på langrennski(?!?!! what tha fuck). Tror nok ikke jeg er god nok for dem uansett, så jeg skal heller ikke ta sorgene på forskudd.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg