Uærlige bloggere

Dette er en repost, postet dette innlegget 10.august også. Men siden jeg skal på jobb nå, og ikke har noe spesielt å skrive om så da får dere nøye dere med dette! 

Hvis det er noe som virkelig irriterer meg – så er det bloggere som lyver til leserne sine gjennom bloggen. De fremstiller seg selv som noe de ikke er, eller finner opp en masse ting for å få oppmerksomhet, for så å få alle leserne til å tro at det er akkurat sånn de er og at de er ærlige. Det eneste de vil ha fra leserne er støtte, gode ord og medlidenhet. Ingenting annet. Det er akkurat som om de finner opp en ny person å være på bloggen, bare for å bli bedre likt av leserne.

Men på en annen side så er det jo ganske så enkelt å gjøre dette, siden det er vanskelig å se ut i fra en blogg hvordan personen er i virkeligheten, man vil jo såklart tro at bloggere er ærlige på bloggen sin. Det er så utrolig irriterende å lese lag, på lag, på lag med bullshit. Jeg har kommet over flere blogger hvor bloggerne rett og slett er helt annerledes enn de er i virkeligheten. Dere som lesere blir rett og slett rundlurt.

Slike personer unner jeg virkelig ingen berømmelse eller oppmerksomhet, og jeg kunne sikkert ramset opp en god del med blogger som er sånn her – men jeg lar være, dere har sikkert merket det dere også (eller ikke). Tror nok det er noen som kan føle seg litt truffet av dette også – men det bryr jeg meg fint lite om. Skal man leke leken, må man tåle å få litt stek;) Kan jo ikke for alltid holde på med dette dobbeltlivet, jeg hadde i alle fall ikke orket det.

Ble litt utløp for agressjon i dette innlegget, men er egentlig sånt jeg elsker å gjøre! ;) Neida, jeg bare trengte å få alt dette ned på “papiret”, sånn at jeg slipper å irritere meg mer enn nødvendig.

4 kommentarer

Siste innlegg