Tonight is the night to let it goooo

Da var jeg endelig ferdig på jobb, har vært å tatt sol og er snaart klar for en herlig kveld med jentene!  Nå må jeg i grunn hoppe i dusjen så fort som mulig, siden Linn Ida og Martine kommer til meg om ikke så alt for lenge. Legger ut noen bilder når vi har ordnet oss ferdige! Må vel også få ryddet litt i huset, rene bombenedslaget her når pappa ikke er hjemme for å rydde etter meg.. Er det forresten noen som vil at jeg skal spille inn enda en videoblogg i kveld? Fordi det kan jeg 🙂

Bildet er fra forrige helg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg