Søndag.

Jeg har såvidt kommet meg etter gårdagen, men kjenner enda at det sitter godt inne. Er på Ringberget hos Charlotte sammen med Mariell akkurat nå, og vi skal vel ikke gjøre så sykt mye annet enn å ligge som noen slakt i senga resten av kvelden. Tar på å være på topp!

Våknet også med “verdens største” kutt på låret(??), vet ikke helt hva jeg skal si til det.. Men lurer fælt på hva jeg har skrapet meg opp på, og egentlig så burde det vel vært sydd. Synd at jeg aldri kommer til å dra til legen for å få sydd låret mitt sammen igjen, det gror vel omsider!

Bilde fra i går

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg