Enkelte ting tar utrolig med tid

Senere i dag blir det videoblogger, herregud.. Må virkelig slutte å love dere ting, for jeg klarer tydeligvis ikke å holde det. Men i dag skal det bli videoblogg! Har flere filmer fra skolen jeg kan legge ut, i tillegg til at jeg har bestemt meg for å prøve å få laget enda en når jeg kommer hjem. Ting tar tid, jeg sier ikke mer.

Har også fikset meg abonnement av Costume fra Bladkongen nå nettopp, og jeg vil tro at det blir julaften når de kommer i posten :) Er det noen av dere som bruker å lese det? Har lenge tenkt på å bestille abonnementer derfra, siden det er en del billigere å bestille der i motsetning til om du skal kjøpe i butikken. De har nesten alltid tilbud på forskjellige blader, og de bruker å legge ut tilbud på fanpagen.


April og Marius

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg