Den lille gleden i livet

 Nye klær – dette er virkelig en glede som går over fort.. Men det er deilig så lenge det varer! Og når klærne ikke kan glede meg lenger så kjøper jeg jo bare nye – easy as that!

 Lønningsdag – trenger jeg å si mer? Men også denne gleden varer ganske kort, siden jeg er ekspert på å bruke pengene allerede før jeg har fått dem..

 Å gi bort gaver – ingenting er bedre enn å glede mine søte småsøsken med en liten tanke, bare det å se dem smile og bli glad for det jeg gir dem betyr mer enn noe annet! Så jeg kan vel si at jeg har skjemt dem litt bort, alle fire av dem.. Noe som kanskje også forklarer mitt ekstreme pengeforbruk?

 Høre på musikk – musikk hjelper på absolutt alt, og jeg blir alltid i godt humør av å sette på en fin sang og synge for full hals! Akkurat nå sitter jeg faktisk å synger til When I’m Alone av Lissie, ååh 

 Se andre være lykkelig – at mine venninner har det bra, ler og stråler av glede er så absolutt noe som gjør meg også glad. Om man er glade så smitter det over på andre!

Kommer ikke på mer i farta, er sikkert mye mer som gjør meg ekstra glad. Skal løpe ned på jobb nå og jobbe til klokken 8, flink pike! Kanskje jeg til og med lager enda en videoblogg i dag, hvis jeg gidder.

Er det noe som gjør deg ekstra glad?


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg