Jeg skal alltid være så uheldig

Har forresten en videoblogg på opplasting på youtube, poster den i morgen!

Kom hjem for vel to timer siden, har vært hos en venninne som bleket etterveksten min – og gjett hva? For første gang på snart 2 år gikk det galt. Det måtte jo bare skje en eller annen gang, liksom. Bare fordi vi skulle prøve å helbleke etterveksten istedenfor å stripe den . Hodebunnen min er snøhvit mens resten av håret er slik det alltid har vært. Så vi måtte kjøre å kjøpe en ekstra boks med bleking for å få tatt det litt nedover i håret, guud… JEG VET IKKE HVA JEG SKAL GJØRE I MORGEN NÅR JEG SKAL PÅ JOBB?!?! Blir nødt til å ha på meg caps hele dagen, perfekt..

Første omgang med bleking

Ååååååååh gud hjelpes :-(:-(:-( Andre gangen…..

Resultatet ble slik:

…… Jeg vet ikke hva annet jeg skal si. I morgen skal jeg få noen mørkere striper i håret, slik at det blir bedre. (håper jeg) Om ikke så må jeg vel bare farge hele håret mitt brunt igjen. KJIPT. Jeg håper ingen av dere gjør samme feilen som meg, det er ikke så utrolig kult å ødelegge nesten hele håret mitt…. Vet i alle fall at jeg ikke kommer til å kle helt blondt hår, så en erfaring rikere ble jeg da!

Lykken oppi alt dette var at da jeg kom hjem, møtte jeg dette:

6 kommentarer
    1. Nikita har en “fargevask” som tar bort alt det gule med en gang, også kunne du brukt silvershampo i tillegg så hadde det der blitt platina. så vet du det til neste gang;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg