God natt, sweethearts

Nå skal jeg snart legge meg, skal sørge for at jeg er opplagt på skolen i morgen når vi har kortdag. Kortdag ♥ Finnes ikke noe bedre! Skal sette på en eller annen film nå som jeg kan sovne til, kanskje en kjærlighetsfilm? Når vi snakker om kjærlighetsfilmer, så er jeg nesten helt sikker på at jeg har sett alle de beste. Så, er det noen av dere som har noen kjærlighetsfilmer å anbefale? Å se på sånne filmer er det beste jeg vet! Blir sykt glad om noen av dere kommer med noen jeg ikke har sett fra før av.

Skal også få redigert de siste bildene fra photoshooten vi hadde i forrige uke, i morgen. Vi skal nemlig på en ny photoshoot 11.15 i morgen, så da blir det flere bilder! Derfor er det kanskje smart å få lagt ut de gamleste først, der jeg også hadde blondt hår.. Vet ikke helt om jeg savner det? Her er ett av de vi tok i forrige uke.

Martine og April 

5 kommentarer

Siste innlegg