Suuuper dag

Etter å ha vært i byen i flere timer var det utrolig deilig å komme hjem! Har satt på Hotel Cæsar på TV2 Sumo og laget meg en god kopp te, så nå skal jeg kose meg før jeg finner sengen! Typisk av meg å glemme samfunnsfagboken på skolen – når det i grunn var prøven jeg har i morgen jeg skulle øvd på nå.. Får satse på at jeg kan nok om politikk, Regjeringen og Stortinget til å bestå med god karakter :) Fikk jo tross alt 5 på foredrag om Venstre i dag, så noe må jeg da kunne ;)

Var tidligere på Gründer sammen med Sophi og spiste lunsj. Koselig  Etter det dro jeg på lanseringsfest på Bik Bok sammen med noen av jentene.. Må si at jeg irriterer meg noe sykt over de yngre jentene som var der og bare bøllet seg vei inn for å bli først – bare for å få goodiebag såklart. Endte med at småjentene som oppførte seg som grådige drittunger stakk av med 2-3 goodiebags i hver hånd, takk skal dere faen meg ha! Skal lite til for å irritere meg altså. Ellers var kolleksjonen helt grei, noe av det var veldig fint, men som alltid var det noe som bare ikke helt holdt mål. Skal dra en liten tur innom Bik Bok i morgen sammen med Andrea for å titte litt, fikk anfall av at det var så sykt mange folk der i dag..

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg