Twitterwhore

Nå sitter jeg bare å venter på at vi skal ha gym. Har funnet nytt tidsfordriv jeg kan drive med på skolen, nemlig å twittre! Har hatt en heftig opprydning i followlisten min nå nettopp siden 99% av de jeg followet nemlig var beliebers jeg ikke ante hvem var – eller hadde interesse av å lese tweetene til… Så nå er det bare kjendiser og bekjente jeg follower. Noen som er verdt å followe? Og når dere er på “hovedsiden” på bloggen min, så har jeg fått lagt inn twitteren min til høyre der, megakuuult.

Bilde fra lørdag.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg