Lever i troen

Har ikke hatt internett før nå, noe som kanskje vil si at jeg har hatt god tid til å gjøre andre ting? Nei. Tvert i mot. Har sittet her i stolen siden klokken 7 og bare sett på ubrukelige ting som har gått på TVen, akkurat nå er det fotball. (ubrukelig, do I need to say more?) Skal ta tidlig kveld i dag, siden jeg virkelig merker at jeg er sliten.

Har forresten en videoblogg på opplasting, så mens jeg venter på at den skal bli ferdig – så ser jeg på en episode av Hotel Cæsar! <3 Anker-Hansen <3 Jeg er en av de som lever i troen at en dag skal jeg kunne få sjekke inn på Hotel Cæsar, leve i toppetasjen og bli bestevenn med Juni. Uvirkelig tenker du? Da eier du ikke fantasi.

// gammelt bilde

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg