Min nye dagbok

Jeg hadde helt glemt hvor morsomt det var med twitter! Kan vel si at det er blitt som en dagbok jeg oppdatterer hvert 5 minutt, har funnet ut at jeg har ganske mye uinteressant å meddele.. Startet jo i grunn bare for å få Justin Bieber til å followe meg, men da jeg så at det var en tapt sak (har enda ikke gitt opp da) la jeg det litt til siden for å få mer tid til meg-tweets.

Nå skal jeg lene meg godt tilbake i stolen og se morgendagens episode av Hotel Cæsar på TV2 Sumo  Har vært på jobb i dag, og skal i morgen også – så blir nok lite oppdatteringer. I tillegg er det fuck torsdag i morgen, noe som vil si at det er en helvetesdag på skolen. Jeg hater torsdager.

// Bilder fra lørdag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg