Eneste gleden

Har vært fri for nett i hele dag (takk pappa. not.), så har ikke blitt noe blogging før nå. Er ganske så irriterende, frustrerende og ikke minst skremmende at han sperrer nettet. Skremmende fordi jeg faktisk blir gal, jeg skulle vært innlagt på galehus for lenge siden.. Har i alle fall omsider fått det tilbake etter litt tårer, kjefting og banking (slåing i veggen altså).

Jeg er virkelig nødt til å finne meg en hobby. Serier dekker ikke nok av hverdagen min, og jeg har alt for mye tid til overs. Hva skal man gjøre da? Livet mitt er virkelig kjedelig, det skjer absolutt ingenting. Eller jo! Til helgen skal jeg på halloween party, det er faktisk den eneste gleden jeg kommer til å ha denne uken – mest fordi det kommer til å bli stort inntak av alkohol såklart.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg