En liten smakebit

Når jeg ser ut vinduet i dag blir jeg deprimert. Det har regnet non-stop i vel to døgn, og det ser ikke ut til å stoppe med det første heller. Føles som om det har regnet i flere uker! Tror nesten at jeg begynner å tro på det med dommerdag i dag?? Men får vel bare bite i det sure eplet, kle på meg støvlene og vandre til jobb om 15 minutter. Føler virkelig ikke for det, i det hele tatt..

Og når det kommer til halloweenfesten i morgen – hva skal jeg kle på meg?? Har en liten idè, men får se hva jeg ender opp med. En liten smakebit i alle fall! Er vel dette jeg kommer til å ende opp med uansett..

Og hva er inspirasjon min?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg