What happened last night?

Søndager er alltid like jævlig når man har hatt det litt for gøy på natterstid. Dette kan bekreftes ved å se på knærne mine, aner ikke hvor eller hva.. Har i alle fall bestemt at neste helg blir hvilehelg, enten jentene vil det eller ikke! ;) Vi har blitt hobbyalkoholikere alle sammen, og har bare godt av ett aldri så lite avbrekk fra vårt andre liv.

Denne herlige søndagen skal jeg tilbringe hjemme med godteri, brus og en pakke paracet. Ber til gud om at kvalmen skal gi seg snart, har nemlig laget kakao som jeg ikke klarer å drikke :( Skal også passe mine søte småsøsken i kveld. Kan bli spennende siden søsteren min er en miniversjon av meg, og vi kan virkelig plage vettet av hverandre til tider.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg