Må man, så må man.

Nå sitter jeg og slapper heelt av etter å ha vært på jobb i fire timer. Var ikke på skolen i dag siden jeg var så sykt dårlig i hele morges og  formiddag, men måtte såklart være trofast ansatt å dra på jobb.. Synes i grunn det er litt dårlig av meg å dra på jobb og ikke skole, men må man, så må man! 

I morgen skal jeg ta meg en liten tur til byen, fikk lønning i dag så jeg har litt jeg kan svi av :) Tror jeg skal kjøpe meg enda en ny jakke jeg har sett meg ut på Bik Bok, kanskje kanskje! Bare jeg husker å holde av penger til pakken fra Nelly kommer.. Hadde vært for galt å ikke ha penger til den, liksom.

Nå er det Cæsar, smask fra meeej!! Dette bildet fikk jeg forresten anmerkning for, skikkelig badgirl jeg er.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg