Mangler viljestyrke

Da jeg gikk til bussen i morges begynte jeg å tenke. Siden det er ganske så uvanlig at jeg tenker – så begynte dette å bekymre meg litt. Vel, i alle fall litt uvanlig. I alle fulle fall, det jeg begynte å tenke på var at det ikke er lenge til jul, snøen legger seg snart som ett hvitt teppe over hele Norge – og vi går snart inn i ett nytt år. Har alle gjennomført de gamle nyttårsforsettene? Mitt var å ikke spise godteri på skoledager – haha til det, klarte meg i 2-3 måneder før jeg ga etter. Eier virkelig ikke viljestyrke!

Nå skal jeg ta friminutt, så avslutter kanskje dette innlegget uten å ha kommet til poenget? Jeg tror ikke dette inneholdt mening i det hele tatt, men i hodet mitt gjorde det det.

Meg og Amanda i helgen :-*

5 kommentarer
    1. heisann, har akkurat begynt å blogge igjen og lurte på om du hadde giddet å lage ett design til meg 🙂 ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg