Noen episoder med drama

Etter å ha trasket litt i byen i noen timer og avlagt ett aldri så lite cafèbesøk kan jeg endelig slappe av litt. Fikk kjøpt meg noen nødvendigheter, men ingen jakke på meg i dag (:(:() Fikk derimot kjøpt meg en deilig kosegenser på Cubus! Orker ikke ta bilde av noe siden det ikke var noe spesielt jeg kjøpte, bare noen truser, ei bukse og sminkefjerner. You know, jenteting ;) Nå skal jeg spise kveldsmat og kose meg med noen episoder med drama – Frustrerte Fruer, Gossip Girl og Cæsar 

Til de spesielt interesserte, kveldsmaten min ❤❤

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg