Girls will be girls

Nå har jeg og Martine nettopp vært på Rema og handlet inn litt godsaker til ikveld. Heldigvis for meg så har hun bestemt seg for å sove hos meg, så jeg slipper å sove alene. Heldige meg ❤ Nå skal vi sette på Dear John eller The Last Song og trøstespise litt. Vi var også så heldige å få kjøpt oss årets første julebrus, så de skal vi også kose oss med :) Girls will be girls, sier jeg bare. Håper ikke det blir så alt for sent før vi kommer oss i seng, er jo tross alt OD i morgen.(…..) Gleder meg sykt til å være på skolen. Not.

Martine er så syyykt flink fotograf

Åååh, fikk julestemning!!

Finepia ❤ 

Kooose oss

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg