pizza and pirates

Nå har jeg nettopp satt meg ned i stolen hjemme. Bestekompisen er på besøk i Harstad igjen i noen dager, så jeg har vært på besøk hos Charlotte i noen timer sammen med han, Martine og Johann. Var utrolig godt å se han igjen! Jeg liker når jeg får noe ut av dagen i stedet for å bare sitte hjemme, se på grinefilmer og trøstespise. Å være sosial er noe av det beste i hele verden, og spesielt for meg som eeelsker å prate :) Har fått laget meg en pizza til middag nå og skal sette på resten av Pirates of the Caribbean før jeg tar kveld.

Jeg er så sykt avhengig av sitronvann, ååh❤


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg