Svar på spørsmål

Hva gikk du førsteåret?
Jeg gikk service og samferdsel førsteåret.

Noe du savner med klassen din i fjor?
Klasseturen vår til Danmark! Vi var utrolig heldige å fikk dra på klassetur i Juni i år, var en utrolig fin tur med flotte folk. Synd vi alle skilte lag i år..


Hvilken linje går du nå? Hva synes du om den?
Jeg går Salg, Service og Sikkerhet med Reiseliv som programfag. Nesten det samme som vanlig reiseliv bare at jeg får kompetansen fra SS&S linjen også! 🙂 Jeg trives i grunn utrolig godt, men at jeg er skolelei ødelegger en del for meg..

Hva skal du bli? 🙂
Jeg aner virkelig ikke. Tar det som det kommer! Kanskje noe innen service? Tiden vil vise.

høre du har nån i sikte 😉
Vel, her i byen er det ikke så uvanlig å
høre ting 🙂

koffør e du venn med therese og tuva?:P
Fordi verden er en merkelig plass å leve i. Men mest fordi de elsker meg ❤


Hvordan er det å være venn med Sophie Elise?
Vil vel ikke si det er så mye mer forskjellig fra andre vennskap? Skal faktisk lage ett gjesteinnlegg på bloggen hennes på mandag hvor jeg skriver litt av hvert om henne. Bare å lese det!


Du har en utrolig fin blogg! er det du som har laget designet?
Takk! Ja, det har jeg laget selv. 

lager du til andre?
Se til høyre under “bestill design”.

Va er best og verst med skolen du går på?
Best er vel kantina (haha) og værst.. Kanskje det at vi har aalt for lange dager?  

Favorittartist?
❤ JUSTIN BIIIIEEEBEEER ❤

Sanger du liike nu?
Gavin DeGraw – Soldier
Taio Cruz – Hangover
Justin Bieber  Mistletoe
Gavin DeGraw – Run Every Time
Flo Rida – Good Feeling
Rihanna – We Found Love
+++++++++ 

filmtips?
Den siste filmen til Pirates of the Caribbean, og såklart Never Say Neveeer 

Kan du lage enda en sangvideo?:)
Tja, kan jeg vel. Noen sangønsker?

Du tar utrulig brae bilda! kordan kamera bruke du?
Canon EOS 1100D

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg