Søndagsglede

Nå har jeg dusjet, satt på en film og lett i hele huset etter godteri – fant nada. Vil kanskje si at jeg er nødt til å dra å kjøpe noe, men jeg gidder rett og slett ikke gå opp den lange bakken til matrix. Har ødelagt foten min (tydeligvis), så det er syykt vondt å gå på venstrefoten :( Dette som kalles flaks? Just my luck.. Får bare vente og håpe på at April ringer snart og sier at vi skal dra på mix og kjøpe burger!

Har også vært i tatt sol tidligere i dag på brun og blid, benyttet meg av soldagen og fikk 25 minutter gratis i solen! Om jeg så noe forskjell? Vel………………………………………….

Og i morgen, ny uke – nye muligheter. Jeg har for en gangs skyld noe å glede meg til før uken starter. Har nemlig fått to hentelapper på posten, wii!! :) Må få hentet dem på tirsdag siden jeg har jobb i morgen.(..) Vel, kan vel tenke som så at jeg må jobbe for å ha råd til pakkene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg