Trick or treat?

Siden det egentlig er Halloween i dag, burde jeg gå trick or treat? Vurderte det faktisk, haha :) Tror jeg må lure med meg April ut en tur i dag, men for å si det sånn – vi skal ikke være gjenkjennelige. Eller kanskje jeg rett og slett skal kle meg ut som Minnie igjen? Følte meg sykt søt som det i helgen! Et par streker i fjeset med dipliner og eyeliner på nesen så er jeg good to go.

Forresten så har beautykick.no 20% på hele nettbutikken ut dagen! De har utrolig bra utvalg av hårprodukter, så ta en titt :) Kanskje du finner noe du kunne tenke deg? Mye billigere å handle merkeprodukter der, enn om du skulle gjort det hos frisøren!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg