Min andre familie

Når det kommer til tvserier så har jeg en klar favoritt – nemlig Hotel Cæsar. Har fulgt med på det helt siden starten, og har derfor blitt totalt avhengig. Jeg lever i en liten verden hvor Anker-Hansen er familien min og Hotel Cæsar er mitt hjem. Haha, kall meg gal, schizofren eller mentalt fostyrret – jeg har en andre familie, og jeg elsker den  

I begravelsen til Astrid gråt jeg, de utallige gangene Jens-August har vært jævlig mot Eva har jeg kjeftet og ikke minst – jeg heiet på Goggen og Runa. Har som mål å bli skuespiller i Hotel Cæsar når jeg blir eldre, eller, jeg kan godt bli skuespiller der nå til og med! Mamma har godkjent det, det var en syk lettelse ♥ Var til og med henne som var frampå med at jeg måtte melde meg som statist – altså å få en liten rolle om muligheten kommer. Så jeg gjorde det! Venter enda på svar…..

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg