Working guurl

Har enda vondt i foten, men får bare bite det i meg.. Har jobb i dag, onsdag, fredag og lørdag denne uken, så det må jeg klare! Skulle egentlig begynne klokken 4 i dag, men fikk komme til 5 så jeg fikk slappet litt av i foten først. Irriterer meg grønn over at jeg ikke kan sykle på jobb, sykkelen min står nemlig der nede allerede :( Men når jeg tenker meg om, så er den punktert også… Ååh, just my luck igjen.. Alt kan ikke alltid gå smertefritt, men jeg holder ut i tre timer forhåpentligvis. Har dere forresten lest gjesteinnlegget mitt hos Sophi? Blogges alle søte små:*

 Legger ved sangvideoen siden jeg ikke har noen spesielle bilder å vise dere, haha..

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg