Kjærligheten er ikke alltid enkel

Sophie har nettopp dratt hjem. Hun kom ned hit med tårer i øyekroken og alt annet enn ett smil om munn, kjærligheten skal ikke alltid være enkelt, dere! Heldigvis fikk jeg henne i bedre humør og da hun dro nå hadde hun ett smil om munn ❤ Jeg føler meg som verdens beste venninne når jeg har gjort noe godt for vennene mine – i dag var det Sophi sin tur å få kjærlighet og gode ord fra meg :-* Nå skal jeg se Never Say Never før jeg legger meg tidlig. God natt søtinger ❤

Og om noen av Sophie’s lesere mot all formodning skulle lese dette, så la jeg merke til at noen av dere lurte på hvordan farge jeg har på håret og hvilken neglelakk jeg hadde på meg på ett bilde. Faktisk samme neglelakk som jeg har nå. Hårfargen er fra Garnier og er fargen cappuccino, neglelakken er fra Viva La Diva, og jeg aaner ikke hvilken farge det er.. Den lyseste rosa tror jeg!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg