Jeg er lei

Takk-gud for at det er kortdag i dag. Onsdager er virkelig favorittdagen min, mest fordi vi er ferdig klokken ett hver onsdag – men også fordi det er midt i uken. Så nå er det ikke lenge til helgen er her :) Var forsiktig forrige helg, så denne helgen har jeg planer om å henge etter taklampene, gå på veggene og sovne av i grøfta! Haha kødda, jeg er ikke sånn, driver ikke med det….. Skal også på jobb klokken fire i dag, men cash is king you know! Kanskje jeg rekker å poste ett innlegg før jeg drar, med mindre jeg tar en powernap og våkner en halvtime før jeg begynner. Shit happens.

Hahahah, stakkars Charlie, glemte helt av at han satt der… Sånn går det når man er nesten ren jenteklasse! Men tror ikke han klager :) (Eller, han klager i alle fall sjelden)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg